تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

اخلاق حرفه ای

    اخلاق حرفه ای

    ·        گام اول در موفقیت عشق است شما باید عاشق کار خود باشید و به شغل خود افتخار کنید لذت بردن از اجرای کار تاسیساتی یک اصل مهم در موفقیت می باشد.

    ·        به کاری که می کنید مسلط باشید در مورد کاری که می خواهید اجرا کنید به مشتری توضیح دهید و او را راهنمایی و کمک کنید تا بهترین گزینه را در حل مشکل خود بنماید.

    ·        تکنسین سرویس کار مکررا و به آسانی عملکرد سیستم را بدون اینکه مستقیما دستگاه یا سیستم را دیده باشد به توسط مشتری یا کاربر می شنود اما این امتیاز مسئولیت آور بوده لذا بایستی برخورد مناسب داشته باشد.

    ·        هرگز مشتری را هیجانی نکنید وقتی که مشخص می کنید که برای انجام کار به چه نیاز دارید توصیه شما در کمترین زمان به مسئولین ربط اعلام می شود.

    ·        اظهارات مشتری در شما یک پیش فرض ایجاد می کند خونسردی خود را حفظ کنید و با دوراندیشی اعلام وضعیت نمایید.

    ·        نهایت ادب و احترام را در خصوص برخورد با مشتری به کار گیرید. به کار گیری فنون و قواعد مشتری نوازی و جلب رضایت و خشنودی مشتری برای یک تکنسین تاسیساتی از اصول مهم در موفقیت می باشد.

    ·        در برخورد با مشتریان سعی کنید حس اعتماد ایجاد کنید و آن را توسعه دهید و راست گویی و صداقت را سر لوحه کارهایتان قرار دهید.

    ·        اصول فنی مربوط به کار را هر چند کم اهمیت باشد و ظاهرا مشکلی را ایجاد ننماید حتما رعایت کنید.

    ·        دانش و تجربه در موفقیت تکنسین سرویس کار در اجرای صحیح سیستم های تاسیساتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد لذا هر چه بیشتر در کسب آنها تلاش نمایید.


    این مطلب تا کنون 64 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 22 مرداد 1395 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : ·        ,مشتری ,موفقیت ,برخورد ,ایجاد ,سیستم ,باشد ·        ,تکنسین سرویس ,اخلاق حرفه ,
    اخلاق حرفه ای

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 3 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55471
  • تعداد مطالب :149142
  • بازدید امروز :255726
  • بازدید داخلی :11268
  • کاربران حاضر :148
  • رباتهای جستجوگر:483
  • همه حاضرین :631

تگ های برتر